با ۵ وسیله دیجیتال جانبی مهم برای یک سفر آشنا شوید

اغلب می شنویم خوب است که سبک سفر کنیم، از هر چیزی سبک ترین را انتخاب کنیم و یا وسایل اضافی و غیرضروری را با خودمان نبریم و … ولی سبک سفر کردن به این معنی نیست که وسایل ضروری و کارآمد را حذف یا فراموش کنیم. با دوری از وسایل الکترونیکی، سفر خود را سخت ​نکنیم​​. آن دسته از وسایلی که در زندگی روزمره به​ کمکمان می آیند، می توانند در تعطیلات هم کمک خوبی برای ما باشند، همراه داشتن تلفن همراه و چند وسیله جمع و جور و کارآمد دیگر، می تواند یک تعطیلات خوب را به تعطیلاتی عالی تبدیل کند.

اغلب می شنویم خوب است که سبک سفر کنیم، از هر چیزی سبک ترین را انتخاب کنیم و یا وسایل اضافی و غیرضروری را با خودمان نبریم و … ولی سبک سفر کردن به این معنی نیست که وسایل ضروری و کارآمد را حذف یا فراموش کنیم. با دوری از وسایل الکترونیکی، سفر خود را سخت ​نکنیم​​. آن دسته از وسایلی که در زندگی روزمره به​ کمکمان می آیند، می توانند در تعطیلات هم کمک خوبی برای ما باشند، همراه داشتن تلفن همراه و چند وسیله جمع و جور و کارآمد دیگر، می تواند یک تعطیلات خوب را به تعطیلاتی عالی تبدیل کند.

در اینجا شما را با ۵ مورد از وسایل جانبی دیجیتال که برای یک سفر، مهم هستند، آشنا می کنیم:

Power Bank

۱- پاور بانک Power Bank

مهم ترین وسیله برای سفر و گردش بیرون از شهر پاور بانک است. امروزه بدون گوشی های هوشمند و تبلت، زندگی تقریباً غیر ممکن است، مخصوصاً در سفرهای خارج از شهر که این نیاز بیش از پیش احساس می شود. برای ثبت لحظه ها با دوربین گوشی همراه و یا برقراری تماس اضطراری در سفر و … نیاز به استفاده از این ابزار، کاملاً ملموس و منطقی است. اما بهترین تبلت و گوشی های هوشمند موجود، در حالت عادی، نهایت تا یک یا دو روز شارژ نگه می دارند. اما در سفر که استفاده از این وسیله های همراه چند برابر است، احتیاج به وسیله ای دارید که باتری موبایل و تبلت شما را شارژ کنند. پس خرید یک پاور بانک قدرتمند را فراموش نکنید. پاور بانک ها معمولاً به لامپ های LED مجهز هستند تا در شرایط خاص به عنوان چراغ قوه هم قابل استفاده باشند. هم اکنون قیمت پاور بانک های معتبر بازار از ۲۵ هزار تومان شروع شده و تا ۴۰۰ هزار تومان هم می رسد. پاور بانک های مدل Adata و Xiaomi می توانند گزینه های بسیار خوبی برای سفر باشند. اگر قصد خرید پاور بانک را دارید، مدل های حداقل ۱۰ هزار میلی آمپری تهیه کنید تا بتواند، چندین بار تلفن همراه و تبلت شما را شارژ کند.

پیشنهاد: بررسی و خرید پاور بانک Power Bank – با قیمت مناسب

 

USB Car Charger

۲- شارژر اتومبیل USB Car Charger

با پرکاربرد شدن تلفن های هوشمند و تبلت ها، رنگ و بوی سفرها عوض شد و به شدت امن تر و آسوده تر شد. غیر از اینکه می توان از تمام لحظه های سفر، عکس و فیلم یادگاری تهیه کرد، در مواقع اضطراری هم می توان با تماس و پیامک از خطرات جلوگیری کرد. مهم ترین مسئله در این میان رفع مشکل تمام شدن شارژ باتری وسیله های دیجیتال همراه است. اگر با خودروی شخصی سفر می کنید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما، تهیه شارژرهای فندکی است. این وسیله با اتصال به قسمت فندک اتومبیل می تواند گوشی یا تبلت شما را شارژ کند. البته مدل هایی از شارژر فندکی در بازار وجود دارد که می تواند، دو یا چند وسیله را همزمان شارژ کند!

پیشنهاد: بررسی و خرید شارژر اتومبیل USB Car Charger – با قیمت مناسب

 

Modem Wi-Fi Portable

 

۳- مودم وای فای همراه Modem Wi-Fi Portable

با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، در دسترس بودن دائمی اینترنت به امری مهم تبدیل گشته است. در دسترس بودن اینترنت در سفر می تواند کمک کند تا به کارهای بانکی رسیدگی کرد و یا از اخبار جاده ها و اتفاقات شهرهای اطراف با خبر شد. حتی اینترنت در پیدا کردن جاده ها و مناظر طبیعی و مسیریابی هم به شما کمک می کند و در کنار آن، با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید تجربیات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با استفاده از اینترنت ارائه شده بر سیم کارت های تلفن و یک مودم وای-فای همراه، شما می توانید تلفن همراه و تبلت و لپ تاپ و دیگر گجت ها را به اینترنت متصل کنید. قیمت این مودم همراه و جیبی، از ۶۰ هزار تومان شروع می شود و تا تا ۵۰۰ هزار تومان و بر حسب کمپانی تولید کننده، کیفیت و ویژگی هایشان به فروش می رسند. از برندهای معتبر در زمینه تولید این نوع مودم می توان به D-Link و TP-Link و Huawei اشاره کرد.

پیشنهاد: بررسی و خرید مودم وای فای همراه Modem Wi-Fi Portable – با قیمت مناسب

 

Usb Speaker

۴- اسپیکر قابل حمل Usb Speaker

همه ما دوست داریم تا در ساعاتی از طول سفر به موزیک و آهنگ های و یا حتی کتاب های صوتی یا سخنرانی های مورد علاقه خود گوش بدهیم و از سفر خود نهایت استفاده و لذت را ببریم. اسپیکر همراه و قابل حمل از دیگر وسایلی است که در کنار کوچک بودن و راحتی حمل و جا به جایی، بسیار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و رنگ و بوی زیبایی به لحظه های سفر ببخشد. این وسیله، بسیار سبک و شارژی است و در مدل های مختلف رم خور و غیر رم خور یا باتری دار و بدون باتری و … در بازار موجود است. برخی از اسپیکرها با NFC یا بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می شوند و برخی دیگر توسط کابل ۳٫۵ میلی متری به گجت شما متصل شده و اقدام به پخش موزیک می نمایند.

پیشنهاد: بررسی و خرید اسپیکر قابل حمل Usb Speaker- با قیمت مناسب

 

Dashboard Mobile Holder

۵- نگهدارنده موبابل روی داشبورد Dashboard Mobile Holder

امروزه هر شخص از یک یا دو گوشی تلفن همراه استفاده می کند و کیف ها و قاب های مختلفی برای نگه داری آنها ساخته شده است. مثل کیف های کمری و غیره. اما هنگام رانندگی و در داخل خودرو، می توان از پایه های نگه دارنده استفاده کرد. نگه دارنده موبایل به راحتی روی داشبورد مستقر می شود و احتیاج به چسب یا هیچ ماده اضافی دیگری ندارد. نگه دارنده ها معمولاً دارای زاویه مناسب نسبت به راننده هستند تا راننده بتوان در حین رانندگی صفحه نمایش تلفن همراه را به راحتی مشاهده کند، بنابراین با استفاده از این وسیله، راننده به راحتی می تواند با استفاده از جی پی اس و نقشه های اینترنتی مسیریابی دقیق داشته باشد.

پیشنهاد: بررسی و خرید نگهدارنده موبابل روی داشبورد Dashboard Mobile Holder – با قیمت مناسب

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *