مراجع مرتبط با آموزش تجزیه و تحلیل مالی طرح های امکان سنجی با COMFAR III

در آموزش تجزیه و تحلیل مالی طرح های امکان سنجی با COMFAR III که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، اخیراً در کشور ما مطالعات امکان سنجی (تحلیل بازار، فنی، مالی و اقتصادی) به منظور تحلیل پروژه های مختلف نظیر پروژه های صنعتی، تجاری، کشاورزی، توریستی، معدنی و … از اهمیت روز افزونی برخوردار است. نرم افزار COMFAR به جهت کد بسته بودن و عدم امکان دسترسی و ویرایش روش ها و فرمول های محاسبه، برای تصدیق و صحه گذاری بر این مطالعات و طراحی گشته است و نرم افزاری استاندارد در سطح جهانی برای انجام مطالعات مالی و اقتصادی طرح ها و میزان توجیه پذیری آنان استفاده می گردد؛ به گونه ای اطلاعات خروجی این نرم افزار در تمام سازمان ها و ارگان ها، معتبر و قابل اعتماد می باشد.

در آموزش تجزیه و تحلیل مالی طرح های امکان سنجی با COMFAR III که مراجع مرتبط با آن در ادامه آمده است، اخیراً در کشور ما مطالعات امکان سنجی (تحلیل بازار، فنی، مالی و اقتصادی) به منظور تحلیل پروژه های مختلف نظیر پروژه های صنعتی، تجاری، کشاورزی، توریستی، معدنی و … از اهمیت روز افزونی برخوردار است. نرم افزار COMFAR به جهت کد بسته بودن و عدم امکان دسترسی و ویرایش روش ها و فرمول های محاسبه، برای تصدیق و صحه گذاری بر این مطالعات و طراحی گشته است و نرم افزاری استاندارد در سطح جهانی برای انجام مطالعات مالی و اقتصادی طرح ها و میزان توجیه پذیری آنان استفاده می گردد؛ به گونه ای اطلاعات خروجی این نرم افزار در تمام سازمان ها و ارگان ها، معتبر و قابل اعتماد می باشد.

کامفار، یکی از معتبرترین نرم افزارهای تحلیل مالی در جهان است، خصوصاً برای اشخاصی که قصد فعالیت در حوزه مالی و امکان سنجی طرح های توجیهی را دارند؛ همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی صنایع و رشته های مدیریت و اقتصاد، نرم افزاری پر کاربرد محسوب می شود.

در این آموزش سعی شده تا در زمان کوتاه، با دربر گرفتن کلیه نکات مربوط به تحلیل مالی با استفاده از نرم افزار COMFAR، مخاطب از پایه با نحوه کار با نرم افزار آشنا شده و بتواند علاوه بر یادگیری نرم افزار، با مباحث تحلیل مالی نیز آشنا شود.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی کتب انگلیسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Comfar III Expert Reference manual شرکت UNIDO لینک (کلیک کنید)

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین فرادرس
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش تجزیه و تحلیل مالی طرح های امکان سنجی با COMFAR III مهندس مهداد پورمددکار ۴ ساعت لینک (کلیک کنید)
آموزش نرم افزار گمز (GAMS) مهندس مسعود آتشپز ۱۶ ساعت لینک (کلیک کنید)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *