مراجع مطالعاتی و منابع آموزشی پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب

پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب

در دهه های اخیر همراه با پیشرفت تکنولوژی مسائل موجود نیز پیچیده تر شده اند و با وجود این دست از پیچیدگی ها امروزه در بیشتر مسائل استفاده از روش های ریاضی به علت نیاز به ساده سازی مساله و محدودیت های محاسباتی کاربردی نمی باشند. در چنین شرایطی استفاده از روش های شبیه سازی که آمیزه ای از هنر مدل سازی و تکنیک های محاسباتی است نزد پژوهشگران مقبولیت بیشتری پیدا نموده است که یکی از شناخته شده ترین این تکنیک ها، پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب می باشد.

پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب

در دهه های اخیر همراه با پیشرفت تکنولوژی مسائل موجود نیز پیچیده تر شده اند و با وجود این دست از پیچیدگیها امروزه در بیشتر مسائل استفاده از روش های ریاضی به علت نیاز به ساده سازی مساله و محدودیت های محاسباتی کاربردی نمی باشند. در چنین شرایطی استفاده از روش های شبیه سازی که آمیزه ای از هنر مدل سازی و تکنیک های محاسباتی است نزد پژوهشگران مقبولیت بیشتری پیدا نموده است که یکی از شناخته شده ترین این تکنیک ها، پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب می باشد.

در ادامه مقالات، کتب انگلیسی، کتب فارسی و آموزش های آنلاین منتشر شده در این زمینه معرفی شده اند:

 

معرفی مقالات
عنوان نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
Online signal to noise ratio improvement of ECG signal based on EEMD of synchronized ECG beats Marjaninejad, A., Almasganj, F., Sheikhzadeh, A.J. ۲۰۱۴ لینک (کلیک کنید) نحوه ی پیاده سازی بخش اصلی مقاله در یکی از فایل هی کمک آموزشی آورده شده و در ویدیو آموزشی نیز تشریح و بحث شده است.

 

معرفی کتب فارسی
عنوان تصویر نویسندگان سال انتشار لینک توضیحات
تشریح مسائل پردازش سیگنال های گسسته در زمان (DSP) 9643548742._SS,240_ آلن وی. اپنهایم، رانلد دبلیو. شیفر ۱۳۸۹ لینک (کلیک کنید) ترجمه ی کتاب مرجع اصلی

 

معرفی منابع آموزشی آنلاین
عنوان مدرس مدت زمان لینک
آموزش پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از نرم افزار متلب  مهندس علی مرجانی نژاد ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه لینک (کلیک کنید)
آموزش کاربردهای پردازش سیگنال های صدا و ارتعاشات در سامانه های مکانیکی و زیستی در متلب مهندس مقداد خزایی ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه لینک (کلیک کنید)

 


مجموعه: اخبار و تازه ها برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *