آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنت با وردپرس و Easy Digital Downloads

آموزش راه اندازی فروشگاه دیجیتال با وردپرس و Easy Digital Downloads

امروزه با گسترش تجارت، دیگر کسب درآمد محدود به فروشگاه های فیزیکی و فروش اجناس فیزیکی نمی شود، بلکه یکی از این راه ها راه اندازی فروشگاه ها آنلاین می باشد. ر این دوره آموزشی، ما به بررسی راه اندازی فروشگاه فایل با استفاده از وردپرس و افزونه Easy Digital Downloads می پردازیم و یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از این افزونه، یک فروشگاه فایل راه اندازی کنیم.

آموزش راه اندازی فروشگاه دیجیتال با وردپرس و Easy Digital Downloads

امروزه با گسترش تجارت، دیگر کسب درآمد محدود به فروشگاه های فیزیکی و فروش اجناس فیزیکی نمی شود، بلکه یکی از این راه ها راه اندازی فروشگاه ها آنلاین می باشد. حال فروشگاه های آنلاین در دو زمینه فعالیت می کنند: فروشگاه هایی که محصولات فیزیکی به فروش می رسانند و فروشگاه هایی که محصولات دیجیتال به فروش می رسانند مانند فایل های آماده و …

در دوره قبلی راه اندازی فروشگاه با وردپرس، ما به بررسی راه اندازی فروشگاه با استفاده از ووکامرس پرداختیم و آموختیم که چگونه می توانیم یک فروشگاه چند منظوره با استفاده از وردپرس و افزونه قدرتمند ووکامرس راه اندازی کنیم. ووکامرس این امکان را در اختیار ما قرار می داد تا علاوه بر محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتال مانند فایل ها را نیز برای فروش قرار دهیم. اما برخی از کاربران صرفا قصد راه اندازی فروشگاه های فایل را داشتند.

در این دوره آموزشی، ما به بررسی راه اندازی فروشگاه فایل با استفاده از وردپرس و افزونه Easy Digital Downloads می پردازیم و یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از این افزونه، یک فروشگاه فایل راه اندازی کنیم.

 

 

مباحث زیر در آموزش مطرح شده است:

  • نصب افزوه Easy Digital Downloads
  • پیکربندی افزونه و اعمال تنظیمات
  • افزودن درگاه پرداخت
  • افزودن محصول جدید
  • اعمال تنظیمات و محدودیت برای دانلود
  • ایجاد کد تخفیف جدید
  • افزودن گالری تصاویر برای محصولات

 

 

برای مشاهده جزئیات و تهیه آموزش راه اندازی فروشگاه دیجیتال با وردپرس و Easy Digital Downloads به این لینک (+) مراجعه نمایید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *