متلب سایت، برترین وبسایت آموزشی ایران در جشنواره وب ایران

 

 

http://files.matlabsite.com/images/matlabsite-wins-web-festival-1390.png

 

جشنواره وب ایران با حضور نزدیک به یک هزار وبسایت معتبر ایران در بخش های مختلف برگزار شد و متلب سایت به لطف حمایت های مخاطبین آن، عنوان وبسایت برتر آموزشی ایران به انتخاب کاربران (+) را از آن خود کرد. بسیار خوشحالیم که پس از چهار سال تلاش مستمر در زمینه ارائه محتوای آموزشی ناب در حوزه های مختلف هوش مصنوعی در ایران، وبسایت مورد اعتماد کاربران این حوزه در ایران بوده ایم و تمام پژوهشگران این حوزه، ما را مورد نظر لطف و عنایت خود قرار داده و متلب سایت را به عنوان وبسایت منتخب خود برگزیده اند.

 

متلب سایت به پاس این انتخاب شما، جشنواره ای را در حوزه های مختلف تدارک دیده است که در طی آن تعدادی از محصولات آموزشی غیر رایگان خود را به رایگان به مخاطبین سایت اهدا می کند. این جشنواره در سه بخش مختلف و موازی، پیش بینی شده است.

 

۱) به قید قرعه، به دو نفر از مخاطبین محترم که نظر خود را در این مورد بنویسیند که چگونه مطالب وبسایت و محصولات آموزشی آن به آنها در یادگیری برنامه نویسی متلب و هوش مصنوعی در این پست (+) کمک کرده است، دو مورد از فیلم های آموزشی به انتخابشان، اهدا خواهد شد!

 

۲) به صورت موازی و همزمان، جشنواره متلب سایت در فیس بوک نیز برگزار می شود و به دو نفر از مخاطبین سایت که در بخش ویژه تعیین شده در فیس بوک متلب سایت (در این لینک)، کامنت خود را منتشر کنند، محصول آموزشی به انتخاب، اهدا خواهد شد!

 

۳) به مدت شش روز، تمام محصولات آموزشی سایت با تخفیف ۲۰ درصدی ویژه جشنواره ارائه میشوند. برای استفاده از این فرصت ویژه عمومی، می توانید کد تخفیف DISIRWEBFES20PER6D15BAH* استفاده نمایید. مدت اعتبار این کد تا آخر روز شنبه، تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ می باشد و برای تهیه حداکثر ۵ محصول، قابل اعمال می باشد.

 

موفق باشید،

متلب سایت – مرجع هوش مصنوعی ایران

 

* این کد تخفیف قابل استفاده به همراه هیچ کد تخفیف دیگری نیست و تنها می تواند با تخفیف ویژه زمستانه به صورت همراه استفاده شود.

مطالب پیشنهادی‎

۱۶ نظر در "متلب سایت، برترین وبسایت آموزشی ایران در جشنواره وب ایران"
  1. سلام
    قبل از هر سخنی این موفقیت را به شما و نیز تمامی اهالی علم تبریک میگم. به حق که شایسته بیشتر از این ها بودید زیرا هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ استفاده از فضای وب با این کیفیت، بی شک برترین هستید.
    داستان آشنایی من با این سایت با یک جستجو ساده در گوگل شروع شد! “دانلود متلب ۲۰۰۹b” و این شد اول راهی که آرزو دارم هیچوقت پایانی برای آن نباشد! و این را مطمئن هستم که تا علم پیشرفت میکند… برای این راه پایانی نخواهد داشت!
    در همین چرخ زدن ها بود که محتوای یکی از مطالب مرا به سمت خود کشاند! “شبکه های عصبی در متلب” و این شد اولین قدم برای ورود به جاده هوش مصنوعی! مدتی بعد به دنبال فراگیری شاخه های دیگر “هوش مصنوعی” به سیستم های فازی روی آوردم! اما ریاضیات فازی برای من (دانشجوی کارشناسی) کمی سنگین بود و در حد همان مفاهیم و نوشتن چند برنامه فازی متوقف شدم (البته برای مدتی)! هر روز حریص تر می شدم! دلم میخواست چیزی از “محاسبات نرم” نباشد که بلد نباشم! الگوریتم ژنتیک! جالب بود! “ژنتیک” از اطرافیان که می‌پرسیدم تنها جوابی که می‌شنیدم “کاربرد آن در بهینه سازی” بود! هیچکسی برایم نگفت اصلا “بهینه سازی چیست!” اما من آدمی نبودم که بدون پاسخ به علامت سئوال درون ذهنم، به این راحتی ها از کنار مسئله ای بگذرم! و اینبار محصولات “وبینار” سایت کار را تمام کرد! کمک آشنایی من با “الگوریتم رقابت استعماری” باعث شد که هر چه مستندات از آن می شود پیدا کرد را تهیه کنم و آنرا فرا بگیرم! بلاخره آنچه میخواستم را بدست آوردم! مفهومش را هضم کردم! تمام این ها را مدیون همین سایت و مدیرانش هستم! توانایی من در این حوزه بقدری بالا رفته بود (نسبت به سایر دانشجویان کارشناسی) که از دید استاد پنهان نماند و تعریف و تمجیدهای ایشان در کلاس درس، باعث شود اولین مقاله من در سطح کشوری در کنفرانس برق ایران پذیرفته شود!
    زمان آن رسیده بود تا برای پایان‌نامه دوره کارشناسی اقدام کنم! اصرار داشتم تا حتما شاخه‌ای از هوش مصنوعی را پوشش دهد! این شد که “پیش بینی بار با استفاده از شبکه های عصبی و الگوریتم هیبرید رقابت استعماری” به عنوان موضوع پایان‌نامه انتخاب شد! اولین گام استفاده از الگوریتم رقابت استعماری در یک مسئله گسسته بود! جناب آقای آتشپز کمک بسیاری در این زمینه به اینجانب کردند! حاصل این صحبت ها ترکیب الگوریتم ژنتیک و رقابت استعماری بود و استفاده از آن به عنوان فیدبکی برای شبکه عصبی! هر چه بود خوب از آب درآمد! قرار گرفتن چکیده این پایان‌نامه در سایت رقابت استعماری باعث شده تا افراد زیادی برای مشاوره در این حوزه با من تماس بگیرند! در این تماس ها چیزهای بسیاری آموختم و دوستان بسیاری پیدا کردم که همه این آموخته ها و دوستانم را مدیون همین سایت و مدیرانش هستم! حالا تازه اول راه است! و من استوار ایستاده ام و به راهی مینگرم که مطمئناً همراهانی خوب دارد!

  2. باسلام.

    واقعا تبریک میگم به گروه بزرگ متلب سایت و خیلی خوشحالم.

    راستش من تمام محصولات متلب سایت رو خریدم چون حتی حاضر بودم همه محصولات مشابه رو بخرم تا اگر جمله ای یا حرفی توسط استاد گرامی در جایی و محصولی زده بشه و من اون رو گوش ندم و ازش جا بمونم. واقعا جوری درس دادن که انسان خسته نمی شه …

    روشهای مختلف رو تاجایی که امکان داره شرح میدن و به عینه می بینید و تو ذهنتون می مونه …

    بازهم ممنونم از گروه بزرگ متلب سایت

  3. این موفقیت بزرگ را به شما و تمام دوستداران سایت، تبریک می گویم،مطمئنا شما شاهد موفقیت های بزرگتری خواهید بود، سایتتون واقعا مفید و عالیه، ما پشتتان هستیم و حمایتتان می کنیم 🙂

  4. باسلام وتشکر ازمطالب آموزشی که در اختیار دوستدار این علم میزارید
    الگوریتم رقابت استعماری رو نگاه کردم اما خیلی روان نیست اگر میشه یکم مالب را روشن تر بگید بامثال باشه بهتر تادرذهنممون تداعی بشه باتشکر فروان

  5. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران سایت
    اول از همه جا داره به مدیران سایت بویژه آقای دکتر کلامی این موفقیتو تبریک بگم و همچنین از ایشان بخاطر بالا بردن سطح علمی جامعه تشکر کنم. بنظر من متلب سایت منحصر بفرد ترین و تخصصی ترین پرتال آموزشی می باشد که در ایران تولید شده است . نکته جالب در این سایت این است که مطالب ارائه شده هر روز بیشتر منو متعجب می کنه. مطالبی که تو هیچ جا پیدا نمی شه توی این سایت به بهترین نحو ممکن وجود داره. واقعا جا داره خسته نباشید و خدا قوت بگیم به همه مسیولین سایت.

  6. با سلام و عرض تبریک.
    من دانشجونی هوش مصنوعی هستم و از مطالب آموزشی سایت مطلب خیلی خیلی خیلی زیاد استفاده کردم و به جرات می تونم بگم جزو معدود وبسایت های علمی و آموزشی هست که تا این حد جامع و کامل مطالب را به روز پوشش داده.
    متشکرم

  7. با سلام و تبریک
    من کارشناس ارشد سیستمهای اطلاعات مکانی(GIS) هستم آشنایی من با مطلب سایت زمانی بود که تصمیم گرفتم برای پایان نامه رو الگوریتم PSO کار کنم جالب اینجا بود که فقط اسمی از این الگوریتم شنیده بودم و لا غیر ولی با کمک مطالب خوب و آموزنده سایت در مرحله اول مطلب و در مرحله بعدی خود الگوریتم رو یاد گرفتم الان هم باز در حال یاد گیری الگوریتم دیگری هستم /خواستم تو این نوشته از شما تشکر کنم برای مطالب خوب سایتتون و ازتون بخوام زمینه کاری سایت رو افزایش بدید تا افراد بیشتری بتونن استفاده کنند
    با سپاس

  8. با سلام و عرض تبریک
    من دانشجوی الکترونیک هستم . مدتی پیش هنگامی که می خواستم کار با نرم افزار متلب را بهتر یاد بگیرم وارد متلب سایت شدم.فیلم آموزشی برنامه نویسی عملی الگوریتم رقابت استعماری که رایگان هم بود نظرم رو جلب کرد. هیچ اطلاعی از الگوریتم های هوش مصنوعی نداشتم ! فقط می خواستم برنامه نویسی یک حرفه ای رو مشاهده کنم. رفته رفته به الگوریتم های بهینه سازی هوشمند و مخصوصا الگوریتم رقابت استعماری علاقه مند شدم. در آخر موضوع پروژه ام بهینه سازی مدار ها ی مجتمع با الگوریتم رقابت استعماری شد. واقعا از تلاش های مسئولین متلب سایت و مخصوصا آقای مهندس کلامی متشکرم.

  9. با سلام .
    زمانی که خبر موفقیت این وبسایت را دیدم، واقعا خوشحال شدم چرا که متلب سایت شایستگی بیشتر از این را داراست. متلب سایت و همچنین وبسایت محاسبات تکاملی و الگوریتم رقابت استعماری مطالب بسیار ارزشمندی را در اختیار دانشجویان و کاربران هوش مصنوعی قرار میدهند که به روز بوده و تا قبل شروع فعالیت این وبسایت، این مطالب را تنها میتوانستیم در سایت هایی به دیگر زبان ها پیدا کنیم که البته کیفیت مطالب محصولات این سایت بی نظیر است و به وضوح میتوان فهمید ” صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است. ”
    آشنایی من با این وبسایت به خاطر موضوع پایان نامه ارشد بود که دو الگوریتم رقابت استعماری و ژنتیک را بر روی مسئله بهینه سازی سبد سهام پیاده کرده و جوابها را مقایسه میکرد. علاوه بر فیلم آموزشی ICA جهت آشنایی با دیگر الگوریتمها، فیلم آموزشی اولین وبینار و همچنین فایل آموزشی GA را خریداری نمودم و با نوع کدنویسی این الگوریتمها آشنا شدم که بسیار جالب و بسیار سودمند بودند و با دیگر الگوریتمهای تکاملی نیز آشنا شدم.
    از خدای مهربان، آرزوی موفیت روز افزون را برای خانواده متلب سایت دارم که پنجره ای را در حوزه هوش مصنوعی به روی کابران ایرانی گشودند.

  10. من هم به شما تبریک می گویم امیدوارم این سایت بیشتر از این مورد پسند قرار بگیرد و بتواند نیاز های کاربران را فراهم کند.

  11. سلام. حدود ۷سال است که با متلب کار می کنم و تا حدود زیادی هم با انواع کاربردهای متلب در برق آشنا شده و توانسته ام عملا آنها را کد نویسی و پیاده کنم که نتیچه آن یک وقاله در دوره کارشناسی و یک مقاله در دوره ارشد بوده است. من تا قبل از اینکه با این سایت آشنا شوم یکی دو مورد الگوریتم همانند PSO را نوشته بودم اما از زمانی که با این سایت آشنا شدم ( حدود یک سال و نیم پیش) روند پیشرفت من در زمینه هوش مصنوعی شتاب زیادی گرفت به گونه ای که هم اکنون چهار مقاله در این زمینه و کاربردهای آن در قدرت به مقالات معتبر ISI فرستاده ام که منتظر جواب آن ها هستم. در اینجا لازم می دانم کمال تشکر خود را از این سایت و مدیران آن ابراز کنم.

  12. من دانشجوی کارشناس نرم افزار بودم که به هوش مصنوعی علاقه مند شدم و باعث شد هم پایان نامه ام را در زمینه هوش مصنوعی ارائه بدم. بعد از اون هم که با مطالب شما از طریق ایمیل آشنا شدم خیلی خوشحال شدم و مطالبتون رو پیگیری کردم و به خواسته هام رسیدم.

    آخه من عاشق هوش مصنوعی هستم اما متاسفانه نتونستم ارشد این رشته رو قبول بشم.

  13. من به صراحت می توانم بگویم که مطالبی که از فیلم های آموزشی شما یاد گرفتم را در هیچ کتابی ندیده بودم و به لطف خدا و با استفاده از فیلم های آموزشی شما در زمینه الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی توانستم پایان نامه کارشناسی ارشدم را با درجه عالی به پایان برسانم .
    در ضمن من قبلا هم نظر داده بودم . نمی دانم چرا نظر من ثبت نشده.
    در هر صورت از شما و دست اند کارانتان صمیمانه متشکرم.

  14. من آموزش روش تکامل تفاضلی را از این سایت خریدم و بسیار فوق العاده بود و در حین آموزش این برنامه با برخی ترفندهای برنامه نویسی که در برنامه های دیگر کاربرد دارد آشنا شدم که خیلی موثر بود. در واقع در هر آموزش در بخش برنامه نویسی اش چیزهایی فراتر از آموزش مورد نظر ارایه می شود که عالی است .سپاس فراوان

  15. با عرض سلام و خدا قوت حضور کلیه کارکنان صدوق و خدوم متلب سایت ، علی الخصوص مدیریت محترم سایت آقای کلامی . من هم به نوبه خود این موفقیت را به گروه متلب سایت صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون برای این گروه را دارم و امید وارم شاهد روزی باشم که این سایت علاوه بر آموزش بعنوان یک ژورنال مهم و مرجع جهانی فعالیت نماید.
    بخش از پروژه کارشناسی ارشد بنده نیاز به آشنایی و برنامه نویسی با PSO داشت. و اطلاعات من در خصوص هوش مصنوعی بسیار کم بود ولی به لطف تهیه فیلم های آموزشی مربوطه از متلب سایت الان بسیار پیشرفت نموده ام ، لذا جا همین جا مجددا از گروه متلب سایت بویژه آقای آتش پز که متواضعانه نسبت به اجابت زکات علم خود که همان آموزش آن به دیگران است را بجا آورده و می آورند تشکر نمایم. در پایان پیشنهادی دارم و آن هم فعال تر نمودن بخش مشاوره فوری در خصوص مسایل حوزه کاری این سایت است. با آرزوی بهترین ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *