فرادرس آموزشی نمایش اطلاعات آماری و توزیع‌ها در متلب

فرادرس آموزشی نمایش اطلاعات آماری و توزیع‌ها در متلب

 

در این فیلم آموزشی رایگان، امکانات محاسباتی و ترسیمی متلب به کار گرفته شده اند، و با استفاده از محاسبات و روابط آماری، نمایش کمیت ها و شاخص های آماری مربوط به توزیع های پیوسته و گسسته، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این عملیات، یکی از موارد بسیار پر کاربرد در زمینه استفاده از متلب برای نمایش و تحلیل آماری است و می تواند برای دانشجویان و دانشپژوهان رشته های مختلف، مفید و قابل استفاده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را ببینید.

فرادرس آموزشی نمایش اطلاعات آماری و توزیع‌ها در متلب

 

در این فیلم آموزشی رایگان، امکانات محاسباتی و ترسیمی متلب به کار گرفته شده اند، و با استفاده از محاسبات و روابط آماری، نمایش کمیت ها و شاخص های آماری مربوط به توزیع های پیوسته و گسسته، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این عملیات، یکی از موارد بسیار پر کاربرد در زمینه استفاده از متلب برای نمایش و تحلیل آماری است و می تواند برای دانشجویان و دانشپژوهان رشته های مختلف، مفید و قابل استفاده باشد.

این فیلم، بخشی از کارگاه تخصصی آموزش برنامه نویسی متلب است، که در آبان و آذر ماه ۱۳۹۳، با همکاری فرادرس و شاخه دانشجویی IEEE در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور افراد مختلفی از دانشگاه ها و صنایع ایران، برگزار شده است و گواهینامه بین المللی معتبر از سوی IEEE به شرکت کنندگان ارائه شد. مدرس این کارگاه آموزشی، دکتر سیدمصطفی کلامی هریس، دانش آموخته دکترای مهندسی برق-کنترل، از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

 

 

برای مشاهده جزئیات و تهیه فرادرس آموزشی شبیه سازی حرکت یک پرتابه در متلب به این لینک (+) مراجعه نمایید. 

مطالب پیشنهادی‎

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *